La meva adreça: tumateix.llibres@gmail.com

Albert Sánchez Piñol.

Nascut a Barcelona al 1965. No va acabar els estudis de dret i es va llicenciar en antropologia, La seva primera novel·la, La pell freda (2002) va tenir un gran èxit de crítica, és també autor d'una col·lecció de relats, Pallassos i monstres, i del assaig Les edats d'or, la seva novel·la Pandora al Congo s'ha traduït a 27 idiomes.
Va viatjar dos cops al Congo als anys 90 per acabar la seva tesi doctoral, però va haver d'abandonar el país a causa de la guerra civil.

1 comentari:

Aida ha dit...

Crec que és un autor que cada cop escriu millor. Tinc La pell freda, Les edats d'or i Pandora al Congo. En el cas d'aquesta última vaig cometre l'error de deixar-la a mitges i ara fins que no tingui prou temps no podré acabar-la, però la gent del meu entorn que l'ha llegida diu que es una molt bona novel·la. Per a mi, tot i així, la seva primera es la que em te el cor pres. Es una novel·la rodona, genial. Trobo que és una llàstima que no hagin sortit autors que hagin volgut seguir la via de la ficció fantàstica i que en canvi es facin un fart de fer novel·la històrica. Els seus contes són sorprenents i molt ben escrits. Espero sincerament que segueixi així i que altres autors catalans s'animin a seguir aquesta via. És un gènere que gairebé no se'n troba en català (que dic gairebé... es que no se'n troba...)

salutacions